Social Media Icons

slide code

Hello June!


Krásnu sobotu vám prajem! To už je jún? Tento rok letí rýchlosťou svetla. Pamätám si ako som takto pred rokom maturovala a končila strednú školu a teraz? Končím už prvý rok na vysokej škole. Pritom mám stále pocit, ako keby som na vysokej bola tak tri mesiace a to už mám prvý rok za sebou. Keď sa nad tým zamyslím, tak ma to troška desí, jak rýchlo to všetko letí, no práve vďaka tomu si uvedomujem, aký je cenný. Čas letí naozaj rýchlo a my s tým nemôžeme nič spraviť, len ho využiť čo najlepšie ako vieme. 

V článku Spring/Summer Trends I Love som vám povedala, že jedným z mojich obľúbených aktuálnych trendov je off the shoulder všetko. či už ide o šaty alebo topy. V dnešnom outfite mám práve takýto top, ktorý bude rozhodne jeden z mojich obľúbených toto leto. To isté aj o tomto jednoduchom zlatom chocker náhrdelníku. Nohavice aj batoh poznáte už z predchádzajúcich outfit, pretože ich nosím naozaj často. Čo sa týka okuliarov, tak mám ich v čiernej farbe, ktoré naozaj milujem a nosím veľmi často, no touto rosegold verziou (nájdete ich tu) som si neni úplne istá, pretože niekedy sa mi páčia, ale niekedy mi prídu už "moc". Čo si myslíte vy?

off the shoulder outfit rosegaloff the shoulder outfit rosegaloff the shoulder outfit rosegaloff the shoulder outfit rosegaloff the shoulder outfit rosegaloff the shoulder outfit rosegaloff the shoulder outfit rosegaloff the shoulder outfit rosegal
top, sunglasses, chocker - ROSEGAL| jeans - unknown | bag - New Yorker | shoes - H&M 
off the shoulder outfit rosegal

Komentáre

  1. Na jednu stranu by som chcela, aby sa čas trochu spomalil a ja som si mohla viac vychutnať vysokú školu, keďže takýmto tempom sa ani nenazdám a bude po nej; no teraz by som zase privítala, keby bol o týždeň viac, ja som mala oficiálne po skúškach a mohla si konečne užívať nielen prázdniny, ale i počasie :D
    Úžasný outfit ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš nádherný rop aj okuliare!:) a ja som veľmi rada, že je tu konečne jún.

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten off the shoulder top a tvoje brýle jsou absolutně skvělé a jako kombinace jsou dokonalé. Miluju tvoje outfitové články. ❤️

    AESTHETICxKAT

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…