Social Media Icons

slide code

MONTH IN PICTURES | APRIL, MAY


Práve by som sa mala učiť na skúšku z ekonómie, no spravila som si pauzu, aby som mohla napísať tento článok. Za apríl a máj sa mi nahromadilo niekoľko fotiek, ktoré som vám chcela ukázať. Dúfam, že vám nebude vadiť, že niektoré fotky sú teda už skoro 2 mesiace staré, ale myslím si, že to je jedno.Už ma čakajú len dve skúšky a potom sa môžem venovať blogu a videám znova na plno. Chcela by som takéto články robiť častejšie (asi každý mesiac), no stále som si neni istá, pretože väčšinu fotiek dávam aj tak na instagram. Čo si myslíte vy?

IMG_7063
Nepomenované 1
Začiatkom apríla som oslávila svoje 20-te narodeniny. Mohli ste si prečítať aj článok  20 things I've learnt in 20 years, ktorý sa týkal práve toho. Už síce odvtedy prebehli dva mesiace, no ja si stále neuvedomujem, že mám 20. Na rodinnú oslavu mi rodičia pripravili túto nádhernú a hlavne chutnú tortu, ktorá bola fakt skvelá. 

harry potter book fruit
lhasa apso molly
butterfly nature
fishing

V apríli bola tiež Veľká noc, ktorá nepatrí k mojim obľúbeným sviatkom, ale tento rok som si ho naozaj užila a oddýchla si. S rodinou sme boli na pár dní na chate pri jazere, kde bolo naozaj nádherné prostredie.Taktiež som sa pustila do čítania Harry Potter série, ktorú som si už dlho plánovala prečítať.

Prišlo mi niekoľko vecí z e-shopov, tak som sa rozhodla natočiť unboxing video, kde si tie veci aj skúšam. Dúfam, že v lete sa mi podarí rozbehnúť viac aj youtube, tak by som bola rada, ak by ste si video pozreli a podporili ma.

IMG_7134
trnava
V Trnave som párkrát zašla na raňajky a najlepšie majú jednoznačne v Thalmeineri. Ak budete mať cestu v Trnave, tak tam určite zájdite, pretože vás uisťujem, že sa vám tam bude páčiť a na výber je tam toho veľa, takže si každý vyberie. 

girl thestyletale gallery modern
slovakia snd slovenske narodne divadlo theatre

Už som vám o našom menšom tripe do Bratislavy písala, kde sme navštívili botanickú záhradu a Slovenskú národnú galériu, kde práve prebieha výstava Nech šije! o ktorej tu na blogu tiež nájdete článok. Do Bratislavy sa čím ďalej tým radšej vraciam a len tak prechádzam mestom. Máte ešte nejaké typy, čo by som tam mohla navštíviť? Či už miesta, podniky proste hocičo, čo vás napadne.

Nepomenované 1
Začiatkom mája sme pred skúškami mali v škole Picnik, kde sme sa mohli so spolužiakmi zabaviť, oddýchnuť, najesť a napiť. My sme tam boli síce len chvíľu, pretože sme potom museli utekať na prednášku, ale myslím si, že sa vydaril a je super, že škola vymýšľa takéto akcie pre študentov.

Komentáre

  1. To jsou naprosto výborny fotky. Zasmála jsem se u fotky psíčka!! :D A ten "lustr" z papírovejch ptáků jsi dělala sama?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Za tie dva mesiace sa ti nazbieral poriadny mix fotiek - sú krásne ❤
    A držím palce na skúškach!
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mala si fakt krásnu tortu :) a inak nádherné fotky,držím palce pri skúškach!:)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super fotky :) tá tortička je podarená :P

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…