Social Media Icons

slide code

Striped Shirt


Ahojte a prajem vám krásnu sobotu! Posledný týždeň bolo vonku už naozaj pekné jarné počasie a konečne nemusíme chodiť po vonku naobliekané v zimných kabátoch. Slnko ma úplne nabíja energiou a prebúdzajúca príroda ma na druhej strane nabíja inšpiráciou tvoriť nové veci. Preto dúfam, že čoskoro bude aj viac outfitov na blogu a taktiež už pripravujem nové video, pretože to posledné bolo ešte koncom minulého roka. Košeľu z dnešného outfitu som ulovila v zľavách z H&M a už dlhšiu dobu som takú hľadala, pretože podobnú v šatníku nemám a myslím, že sa dá použiť na veľa príležitostí. Kabelku ste na mne tiež ešte nevideli a tá je zo Zaful. Myslím, že na jar/leto sa bude skvele hodiť. 
.Nepomenované 1IMG_6322Nepomenované 3shirt - H&M / jeans - H&M / bag - Zaful / sunglasses - C&A IMG_6343

Komentáre

  1. Ta košile je super, podobnou mám taky, akorát oversized, a naprosto ji miluju! :) Moc pěkný outfit i článek. :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. takáto košeľa je skvelý univerzálny kúsok :) dobre si si vybrala,a pristane ti :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Košeľa je super, rovnako ako celý outfit! Na fotkách ti to veľmi pristane :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Modrobiele prúžky ľúbim najviac na svete a tebe tiež veľmi pristanú!♥ A slnko a to počasie má na mňa rovnaký vplyv, verím že bude mať aj naďalej!

    LILY OF THE VALLEY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No košeľu som viackrát pozerala i ja, keďže je nádherná, no sama sebe som musela zakázať jej kúpu - nielenže mi košieľ a blúzok v poslednej dobe pribudlo v šatníku hneď niekoľkokrát viac, no hlavne sa snažím šetriť na potrebnejšie veci, a nakupovanie mi tomu veľmi nepomôže :D
    Každopádne, outfit je úžasný, veľmi ti to pristane ❤
    A STYLISH BEE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Takúto košelu podobnú mám aj ja, príde mi to taká typicka študentská! :)

    ORLLING

    OdpovedaťOdstrániť
  7. veľmi veľmi krásne! :) mám rada v outfitoch takéto mierne "pánske" prvky :))
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

M A Y ~ 2014
Oneskorene (ale predsa) je tu zhrnutie minulého mesiaca. Máj bol pre mňa tiež skvelý mesiac. Never…
Reasons to drink Green Tea
Ahojte! Dneska troška lifestyle článok, ktorý možno nezaujme každého, ale chcela som sa s vami o t…
WHITE & PINK
V sobotu sme sa s kamarátkou rozhodli ísť do mesta a cestou sme vyfotili outfity. Konečne som mohl…
MONTHLY FAVORITES ♡ APRIL, MAY, JUNE 2016
Ahojte! Po viac ako mesiaci som sa tu znova objavila s novým článkom. Konečne mám všetko za sebou.…