Social Media Icons

slide code

TIP: Drying Oranges


Ahojte! Chcela som si pripraviť na dnešok nejaký vianočný článok, no v škole som mala ešte skúšky, tak som nestíhala. Škola mi už na tento kalendárny rok skončila, tri skúšky mám za sebou, tak mi ostáva si už len oddýchnuť a užiť Vianoce. Darčeky už našťastie všetky mám, treba ich už len zabaliť. No viac k dnešnému článku, čo je vlastne len taký malý tip. Dúfam, že sa vám článok bude páčiť a ja sa pokúsim ešte niečo vianočné dať do Vianoc dokopy, pretože ma veľmi mrzí, že som nič poriadne nestihla a to som mala toľko videí naplánovaných..

IMG_5063-2

V dnešnom článku ide o to, ako si usušiť pomaranče, ktoré potom môžete použiť napríklad ako aj dekoráciu, ale ja ich mám najradšej vďaka tomu, že potom pekne rozvoňajú celú izbu. Pamätám si ako ich ešte mamina zvykla robiť, keď som bola malá a tú vôňu som milovala. Je to veľmi jednoduché. Stačí, keď si pomaranč nakrájate na plátky, dáte si ich na radiátor a necháte ich tam, kým nebudú uschnuté. Čo je na nich tiež super, že ich môžete použiť aj ako súčasť vašej vianočnej dekorácie a vydržia vám aj niekoľko rokov!

IMG_5058-2IMG_5055-2

Komentáre

  1. Taková vánoční klasika. :) Tu vůni miluju!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej, toto mi pripomenulo, ako vždy, keď som zjedla mandarinku alebo pomaranč, šupky som dávala na radiátor a všetko nádherne voňalo ♥

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
Šaty môjho leta
Leto síce nie je moje obľúbené ročné obdobie, no aj napriek tomu ho mám za niektoré veci rada. Mil…
Ako spomaliť čas?
Nezdá sa vám, že svet ide príliš rýchlo ? A mám pocit, že čím som staršia, tým sa život deje rýchle…