Social Media Icons

slide code

CHRISTMAS IN BUDAPEST | PART 2


Ahojte! Dneska tu mám druhú a zároveň poslednú časť článku z Budapešti. Ak ste ešte nevideli prvú, tak si ju prečítajte tu. Nezabudnite ani na video, ktoré nájdete na mojou youtube. Hneď po tom ako sme si pozreli trhy pri St. Stephen's Basilica, tak sme hľadali konečne nejaké miesto, kde by sme sa mohli najesť. Keď sme sa konečne naobedovali, pokračovali sme v našej ceste.

IMG_4567IMG_4452IMG_4490Nepomenované 6IMG_4684 
Metrom sme sa presunuli k Heroes' Square, ktoré bolo tiež veľmi pekné. Práve keď sme tam boli sme zrazu započuli vianočné pesničky a uvideli sme Santu a za ním škriatka na motorke. Došli tam rozdávať deťom cukríky, čo bolo veľmi milé a zároveň zábavné ich vidieť. Potom sme sa rozhodli, že je čas sa vrátiť naspäť do centra, kde sme chceli navštíviť ešte trhy.

IMG_4848IMG_4895IMG_4429IMG_4839 
Predtým sme sa ešte zastavili v Lush, keďže ten u nás nemáme a veľmi som sa tam chcela ísť znova pozrieť. Prišli sme na trhy na Vörösmarty square, kde sa vlastne nachádzali tie hlavné trhy. Musím povedať, že vyzdobené boli pekne, ale nezaujali ma až tak veľmi. Miesto bolo veľmi malé a ľudí bolo veľmi veľa. Nedalo sa tam nič poriadne ani popozerať a z tej zlačenice ste sa potom veľmi ťažko dostali, tak sme nakoniec radšej zašli ešte do Starbucksu na perníkové latté, ktoré je moje obľúbené.

IMG_4559Nepomenované 5

Celkovo sa mi Budapešť ako mesto páčilo a určite sa tam ešte niekedy vrátim, no trhy ma až tak nezaujali. Troška mi je ľúto, že sme sa nemohli zdržať dlhšie a na viac dní a popozerať ešte viac miest, ale všetko, čo sme mali v pláne a tie hlavné veci sme stihli, tak som spokojná. Troška mi celkovo chýbalo, že mesto nebolo až tak vianočne vyzdobené, len trhy. Navštívili ste už niekedy Budapešť? Chceli by ste/ Ako sa vám páčilo?

IMG_4908IMG_4915


Komentáre

  1. Budapešť je moja najbližšia cieľová destinácia :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky :-) Strašně mě baví ty sochy #amsterdam nebo právě #budapest, škoda, že to není i u nás (teda myslím).

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vánoční Budapešť je nádherná, taky bych se tam hned jela podívat! A fotky jsou taky úžasné. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Budapešť je neskutočne nádherné mesto a v období Vianoc ani nevravím. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasne fotecky, Budapest je na zozname miest, ktore by som chcela navstivit :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na vianočných trhoch som ešte v Budapešti nebola, takže neviem, či by som bola sklamaná rovnako, ako ty, no boli sme tam pred rokom, počas leta a ja osobne som sa do nej totálne zamilovala!♥

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…