Social Media Icons

slide code

SUMMER 2016



Ahojte! Po viac ako mesiaci som znova tu s novým článkom. Chcela by som vám niečo napísať o mojom najdlhšom lete, ktoré trvalo štyri mesiace, pretože som v máji maturovala. Aj napriek tomu, že to bolo moje najdlhšie leto utieklo to ako nič a o chvíľu už nastupujem na vysokú školu, čomu však stále nemôžem uveriť. Stredná škola ubehla naozaj rýchlo a až teraz si to začínam poriadne uvedomovať.

Keď sme s boyfriendom išli na výlet pozrieť sa na zrúcaninu Gýmeš (o ktorom som vám písala už tu), tak sme sa zastavili cestou na tomto nádhernom poli a museli sme tam odfotiť pár fotiek. Tento deň patril rozhodne k jednému z najlepších toto leto.
4 1

Ďalším výletom, ktorý sme toto leto podnikli bol výlet do Bratislavy a to hlavne do Starého mesta, ktoré mám ja osobne najradšej. Prešli sme si celé staré mesto, sadli si na breh Dunaja a zisťovali, že Bratislava vôbec nie je škaredé mesto a tento rok som si ho práve veľmi obľúbila a rada sa tam stále vraciam. Od októbra ju budem mať ešte bližšie, takže sa tam možno budem zdržiavať aj častejšie. 

5 8910

S rodičmi sme sa vybrali na víkend do Vysokých Tatier, kde chodíme skoro každé leto alebo aspoň každé druhé. Počasie nám však veľmi neprialo, pretože celý víkend nám pršalo, ale aj napriek tomu to bol super, pretože sme si oddýchlo a zrelaxovali. 

6666666666666661122
Toto leto sa mi podarilo absolvovať znova picnik, tak isto ako minulý a o tom som vám tiež písala už tu. Avšak s boyfriendom sme si spravili aj picnik s pizzou pri západe slnka, čo bolo tiež super. Takéto netradičné veci, ktoré nerobíme každý deň mám najradšej a veeeľmi rada by som také veci robila častejšie. 

5886
886666655

V auguste sme boli na Orave. Tento výlet mne veľmi prospel, pretože tak nádherné a tiché prostredie som už dlho nenavštívila. Aj keď milujem veľké mestá, tak sa stále vraciam aj do prírody. Najviac sa mi páčila túra na Jánošíkových dierach, kde to bolo úplne úžasné a rada by som sa tam ešte niekedy vrátila a absolvovala aj inú trať. Taktiež sme boli na Oravskom hrade, v Terchovej, pozrieť Slovenský orloj, povozili sme sa na oravskej železničke a jedli sme veľa bryndzových halušiek. Stále viac si uvedomujem, že aj to naše Slovensko je pekné. 

day1-1day 4 -2day 4 -8 day 1-3day 2-4 day 2-3day 2-1day 2-14day 5 -1

Toto leto som bola aj na svadbách, plánovala čo s blogom, začala s bullet journalom, pozerala veľa seriálov, párkrát som navštívila aj Trnavu, kde sme si s kamarátkami našli byt a o chvíľu sa tam už vydám za štúdiom na vysokej škole. Na jednej strane sa tam už veľmi teším, na všetko čo ma čaká, na druhej strane sa však aj bojím, že opustím domov a budem úplne samostatná. 

5555554444 8




Komentáre

  1. Opravdu nádherné fotky, stejně jako nádherné léto! :) Já Bratislavu naprosto miluju, ty uličky bych si mohla procházet znovu a znovu! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prekrásne fotky ♥ Súhlasím s tebou, Bratislava skutočne nie je taká zlá ako ju každý opisuje, mne sa taktiež veľmi páčilo staré mesto. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vidieť, že si mala skvelé leto. Máš veľa krásnych fotiek a určite ešte viac krásnych spomienok :)

    IVANXNA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi krásne fotky :) pochodili ste úžasné miesta :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Perfektné fotky! Tiež som mala vlastne 4 mesačné leto, ale ubehlo to rýchlosťou svetla a ešte rýchlejšie a do školy sa vôbec neteším :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nádherné fotky a výlety take super! V Bratislavě jsem letos byla take :)) jinak držím palce se vstupem na vysokou!:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
Šaty môjho leta
Leto síce nie je moje obľúbené ročné obdobie, no aj napriek tomu ho mám za niektoré veci rada. Mil…
Houndstooth Coat
Január bol pre mňa veľmi dlhým a pomalým mesiacom, no február bol presným opakom. Ani som sa nesti…