Social Media Icons

slide code

Health Benefits of Avocado

Ahojte! Dneska odchádzam s rodičmi na víkend do Tatier, ale článok som si pre vás stihla pripraviť!  Avokádo som prvýkrát jedla pred dvoma rokmi a hneď mi zachutilo. V poslednom čase som si ho však obľúbila tak veľmi, že ho stále vyhľadávam. Pred nejakým časom som napísala článok o výhodách zeleného čaju a tak som si povedala, že by som niečo podobné mohla napísať aj na niečo iné. Výber padol na avokádo, pretože je veľmi zdravé a zaujímali ma ďalšie jeho výhody a tak som sa s vami o to hneď chcela podeliť. Ako ste na tom vy? Chutí vám avokádo?


♡ Znižuje cholesterol v krvi.
            
                ♡ Pomáha pri tvorbe červených krviniek.
♡ Prevencia proti infarktom.                 ♡ Prevencia proti rakovine (prostaty, ústnej dutiny, pŕs).
♡ Chráni oči.                 ♡ Je bohatým zdrojom vitamínu E, B6, draslíka a horčíka.
♡ Podporuje sústredenie.                 ♡ Pomáha pri znižovaní nadváhy.
♡ Zlepšuje vstrebávanie živín.                 ♡ Znižuje riziko srdcovo-cievnych ochorení.
♡ Je veľkým zdrojom bielkovín.                       ♡ Zmierňuje menštruačné bolesti.

Komentáre

  1. Mala som už párkrát avokadovú nátierku a bola skvelá:) vidno, že je to veľmi zdravé:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jedla som avokádo zatiaľ asi dvakrát - a veľmi mi chutilo; no ako čítam všetky tie výhody, tak po ňom určite siahnem častejšie!
    BEELIEVIN // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť
  3. práve nedávno som si avokádo veľmi obľúbila a často si ho pripravujem :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…