Social Media Icons

slide code

MONTHLY FAVORITES ♡ MARCH 2016

Ahojte! V prvom rade by som vás všetkých chcela poprosiť, aby ste sa pridali na facebookovú stránku blogu, aby ste neprišli o žiadne novinky! A teraz k článku.. So začiatkom nového mesiaca tu máme aj obľúbencov za ten minulý. Pri písaní týchto článkov si vždy uvedomím ako rýchlo ten čas letí a ako 30 dní ubehne ako voda. Chcela som tento článok zverejniť až zajtra, ale povedala som si, že ho zverejním už dneska, tak dúfam, že vás poteší. Aký bol váš marcový obľúbenec?

2

Knihu Ako sa stať Parížankou nech žijete kdekoľvek som chcela už dlhšie prečítať. Knihu som si kúpila na konci mesiaca, ale povedala som si, prečo vám ju sem nedať už teraz. Možno som od knihy čakala niečo iné, ale aj tak bola zaujímavá a veľmi dobre sa čítala (to je možno dôvod, prečo som ju prečítala za 2 dni). 

Ďalšou veľmi obľúbenou vecou pre mňa bol tento jednoduchý a nenápadný infinity náhrdelník z H&M. Odkedy som si ho kúpila som ho nosila takmer každý deň. Ak sa vám páči, tak si bežte preňho. Ešte ho tam určite nájdete.

1

Rúže od Essence mám veľmi rada (o chvíľu vás čaká článok o nich!) a tento najnovší som si veľmi obľúbila. Je to odtieň Come Naturally. Je to Nude odtieň, ktorý mi však prišiel niečím veľmi zaujímavý a to je práve dôvod, prečo ho v poslednej dobe nosím veľmi rada. 

Pred pár týždňami som bola v DM a hľadala nejaký krém na tvár Essence pure skin: anti-spot moisturizer a keďže tento som videla predtým na instagrame a celkom si ho dievčatá chválili, tak som sa rozhodla ho vyskúšať. Plní svoju funkciu a veľmi dobre vonia! Myslím, že to bola práve jeho špecifická vôňa, ktorý rozhodla o tom, že si ho beriem domov.

Nepomenované 1
No ďalší mesiac a v obľúbencoch u mňa nemôže chýbať seriál. Samozrejme, veď čo čakáte od seriálového maniaka. Tento mesiac som pozerala Devious Maids (Prefíkané slúžky). Je to vlastne o slúžkach, ktoré pracujú u bohatých z Beverly Hills a proste stanú sa tam nejaké veci, ktoré sa potom riešia. Určite odporúčam, pretože sa pri tom aj zabavíte.

Komentáre

  1. rúž ma skvelý odtieň, už dlhšie uvažujem, že si nejaký od essence zaobstarám, za tú cenu to za skúšku stojí.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten rúž je úplne nádherný :) essence je velmi dobrá značka :) inak, máš velmi pekný blog, preto si ťa pridám aj do odberov a budem hrozne ma poteší ak aj ty opätuješ odber,začínam .. :) neber to ako reklamu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten rúž ma naozaj krásnu farbu! Pamätám si, že som prefíkané slúžky pozerala ešte keď to išlo niekde v telke, potom to prestali dávať tuším. Ale veľmi sa mi ten seriál páčil, hlavne pre tie zápletky a tak a keďže tiež rada pozerám seriály, určite si ho pozriem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anooo anoo v telke dávali prvú sériu a potom prestali, ale určite si pozri aj ostatné, pretože je to fakt dobré :)

      Odstrániť
  4. Na tú knihu už dlho pokukujem, keďže všetky blogerky ju fotili, ale keď tak, by som si ju kúpila po anglicky. Keďže to vyzerá na také jednoduchšie čítanie a aj ten pôvodný, teda originálny obal páči viac.

    Rúž má kráásnu farbu, také tie prirodzené nosím najradšej, no teraz si šetrím na tekutý rúž od Dermacolu a ten stojí nejakých 10€, čiže nemôžem míňať na iné:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Na tento odtieň rúžu od Essence sa určite pozriem, keďže aj ja som si ich obľúbila ♡
    A trochu využívam fakt, že máš Parížanku doma... Myslíš, že je to celkom dobrý darček? Meniny mojej sestry sa blížia a po tejto knihe pokukujem už dlhšiu dobu :D
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to zaujímavá kniha. Síce nemá žiadny príbeh, ale aj tak je zaujímavá, takže ak sa páči aj tvojej sestre, tak neváhaj :)

      Odstrániť
  6. Tú knižku som si chcela zaobstarať v originále a snáď sa mi to aj podarí!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…