Social Media Icons

slide code

FAVOURITE DRESS

Ahojte! Dneska tu mám po niekoľkých mesiacoch znova outfitový článok. Tento bol fotený celkom na rýchlo, ale chcela som vám ukázať tieto šaty, ktoré nosím v poslednom čase veľmi často. Dostala som ich ešte na Vianoce od priateľa a ak by to niekoho zaujímalo, tak sú z H&M. Skombinovala som to so svojimi obľúbenými zlatými doplnkami a šálom, ktorý ste videli už v tomto článku. Taktiež, ak ste si ešte nevšimli tu môžete vidieť moje skrátené vlasy. A celkom by ma zaujímalo - ako ste oslávili Veľkú noc?

Nepomenované 2
1
2

Komentáre

  1. moc se mi ten outfit líbí a tobě to moc sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šaty jsou dokonalé ♥ Škoda, že jsem je v H&M nenašla i já..

    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie šaty ti veľmi svedčia, ani sa nečudujem, že ich toľko nosíš a tiež sa mi veľmi páčia v kombinácií s tým šálom:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vidím, že nie som sama, ktorá má veľmi rada tento štýl šiat ♥ Sú nádherné a veľmi ti to pristane ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úžasné minimalistické šaty ♥ Tvůj přítel má vážně vkus:)

    NATYSPACE

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tie šaty sú krásne a celý outfit sa mi veľmi páči, tá červená ho krásne zvýraznila :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…