Social Media Icons

slide code

HAPPY NEW YEAR

Vitajte pri prvom článku v novom roku. Do nového roka vám chcem ešte raz zaželať všetko len to dobré. Ja na roláky moc nie som, ale celkom sa mi páčia a tento je skvelý, lebo dobre hreje v tomto zimnom počasí. Sukňu ste už u mňa veľakrát videli a hodinky a kabelku som dostala od Ježiška.V roku 2016 by som sa tiež chcela venovať blogu, tak dúfam, že sa mi to podarí a bude ma to naďalej baviť. Dávali ste si nejaké predsavzatia?


IMG_8266
IMG_0751
IMG_8272

Komentáre

  1. Ako tak premýšľam... Myslím, že v skrini ani jeden rolák nemám! Takže aspoň viem, po čom budem pozerať pri najbližšom prechádzaní obchodov :D Tento tvoj sa mi páči, je jednoduchý, ale vyzerá veľmi mäkko, príjemne a teplo :)
    Celý outfit je krásny ♥ A prajem všetko dobré do nového roku ♥
    BEELIEVIN

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzeráš nádherne, práve som si kúpila podobný rolák a už sa neviem dočkať, kedy si ho vezmem! Ja si predsavzatia nedávam, ale bola by som rada, keby som písanie do diára zvládla celoročne.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásna! Veľmi sa mi páči rolák aj sukienka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…
Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…