Social Media Icons

slide code

Why I'm Happy It's Autumn.

Jeseň je síce moje obľúbené ročné obdobie, ale nie vždy tomu bolo tak. Pred pár rokmi som mala oveľa radšej leto, čo bolo zrejme kvôli prázdninám.. Asi pred 3 rokmi som však začala mať radšej jeseň a to bolo kvôli maličkostiam, z ktorých som sa tešila. Tí, ktorí jeseň nemáte moc v láske možno vďaka tomuto článku nájdete niekoľko dôvodov, prečo jeseň nie je zlým obdobím. Ak však máte jeseň radi, tak mi určite napíšte, čo na nej máte najradšej. Tak tu je niekoľko dôvodov, prečo som rada, že je jeseň...

IMG_8161
IMG_8191♡ Horúca čokoláda, čaje..
♡ Jesenná móda je moja obľúbená. Mám rada vrstvenie, kabáty, topánky, šále..
♡ Svetre. Svetre miluje snáď každý a nosí ich teraz stále. V tomto období nie je nič viac ako cosy sveter.
♡ Halloween. Viem, že sa na Slovensku ani v Česku neoslavuje, ale podľa mňa je to skvelý nápad na menšiu oslavu (napr. tematická párty v kostýmoch).
♡ Tmavé pery. Kto navštevuje môj blog pravidelne už o mne vie, že rúže zbožňujem a tmavé pery patria k mojím najobľúbenejším.
♡ Listy sa začínajú meniť a všetko je pekné a farebné. Na toto sa vždy teším celý rok.
♡ Jesenný večer strávený pri telke, knihe, s čajom/čokoládou v ruke, zakrytá cosy dekou. Toto obdobie som oveľa radšej doma ako niekde vonku.
♡ Keďže som na seriáloch závislá, vždy sa teším, že konečne končia tie dlhé pauzy a začínajú na jeseň nové série.
♡ Nemusíš sa obávať, že ti bude make-up stekať z tváre.
♡ Sviečky. Najviac milujem nejaké voňavé, ktoré pekne rozvoňajú celú izbu.
♡ Možno toto väčšina z vás nechápe, ale ja sa začínam už tešiť na Vianoce. Pre niekoho je to skoro, ale ja sa už neviem dočkať.
IMG_8167IMG_8157IMG_8133
4770dc972c_99746872_o2

Nepojmenovaný 2

Komentáre

  1. Jé, opravdu krásně napsáno a moc povedené fotky! Já přímo žiju podzimem, takže chápu každý bod, který jsi vypsala! :) Od seriálů se poslední dobou nemůžu čím dál víc odtrhnout, ups :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I mojim obľúbeným ročným obdobím bolo veľmi dlho leto - zhodou okolností tiež kvôli prázdninám. Včera sme sa tak doma rozprávali, že zväčša má človek rád to obdobie, v ktorom sa narodil, no u mňa to tak veľmi nie je - hoci jar má svoje čaro a dívať sa, ako sa všetko po tuhej zime prebúdza, je čosi úžasné, ale zbožňujem jeseň. A keď sa ma môj ocko včera v aute po ceste domov spýtal, že prečo, tak som mu povedala, nech sa rozhliadne okolo seba. Že tie farebné stromy a vôňu vzduchu po daždi pokladám za jedny z najkrajších vecí na svete.
    Halloween je podľa mňa super. A akosi nerozumiem, prečo sa i u nás tak neoslavuje - predsa len, jeho história sa vzťahuje i k nášmu územiu (keďže to bol pôvodne Keltský sviatok) a kto nemá rád oslavy :D A keď niekto povie, že je to čiste iba komerčný sviatok - tak čo už v dnešnej dobe nie je? Vianoce sú podľa mňa najkomerčnejšie - kedysi boli ľudia spokojní a šťastní pri jednej spoločne večeri a dali si navzájom jeden darček - dnes už vyzdobujeme domy od novembra a každoročne na to vyhodíme nie desiatky, ale stovky eur :D
    Ale Vianoce milujem ♥ A keď som dnes už v Kauflande videla povykladané adventné kalendáre, tak som mala chuť už jeden hodiť do košíka :D Neviem sa dočkať ♥
    beelievin.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som jarné dieťa a ja mám svojím spôsobom rada každé ročné obdobie, ale jeseň je jeseň :) Má najväčšie čaro, najviac ma zaujalo už len okolím a vôňou po daždi - ako si povedala.

      A dosť škoda, že sa Halloween u nás neoslavuje.. Mne by sa veľmi páčilo trick or treating v kostýmoch a tak :) Komerčné je v dnešnej dobe už naozaj všetko, takže je zbytočné už o tom aj hovoriť... Podľa mňa každá takáto príležitosť by bola skvelá na odreagovanie, či už ide o Vianoce alebo akúkoľvek inú oslavu. Podľa mňa skvelý spôsob troška odbočiť od stereotypu a zabaviť sa..

      Aaaa prvé vianočné veci som videla tiež v kauflande a už som presviedčala maminu, nech niečo kúpime - bohužiaľ neúspešne, ale bola som z tých vecí už nadšená :)) ♥

      Odstrániť
  3. Pěkný článek, s tím těšením na Vánoce jsme na tom stejně, akorát já se na ně těším vždycy už od minulých Vánoc :D
    Another Dominika

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásný článk. mám to úplně stejně :3 a ty fotky jsou fakt povedené ^^ Cappuccino Lover

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásny článok�� Aj moje obľúbené obdobie je jeseň ( na jeseň som aj narodila, môže to byt aj z časti tým ).. Mám rada aj ine ročné obdobia, ale jeseň je úplne iná, niečim výnimočná :)



    http://apieceofusss.blogspot.sk/?m=1


    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc povedený článek, Vánoc už se nemůžu dočkat a celkově na sníh a hory :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. presne tieto veci milujem na jeseni aj ja! ale vlastne mám rada každé ročné obdobie kvôli tomu, že to nie je taký stereotyp ako keby sme žili niekde, kde je stále teplo alebo naopak zima :)
    inak vydarené fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Hned mám podzim o trochu radši:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Aj ja mám najradšej jeseň, pretože si myslím, že má proste svoje čaro. Je to veľmi jedinečné ročné obdobie a prináša toľko maličkostí do života, z ktorých sa môžeme tešiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásne fotky :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…