Social Media Icons

slide code

Greetings From Greece

Ahojte! Len som vás chcela rýchlo pozdraviť a dať vám vedieť, že žijem a užívam si to tu. Wifi tu je dosť pomalé, ale snažím sa aspoň ozvať takto a podeliť sa o pár fotiek, pretože mi blog naozaj chýba. Točím pre vás aj video, fotím, užívam si more a gyros. Určite ma sledujte na instagrame, kde sa snažím pridávať viac.  Losts of love xx

IMG_6014
Nepojmenovaný 1IMG_5915IMG_5925
IMG_6079

Komentáre

  1. Ja som si Grécko užila a verím, že ty si to taktiež užiješ! Už sa veľmi teším na video;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tam musí být nádherně! Užívej si to :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky, užívaj si to aj naďalej :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

M A Y ~ 2014
Oneskorene (ale predsa) je tu zhrnutie minulého mesiaca. Máj bol pre mňa tiež skvelý mesiac. Never…
LATELY
Takéto články mám ja osobne veľmi rada, tak sa teším, že vám môžem pridať ďalší. Je to taký random…
Reasons to drink Green Tea
Ahojte! Dneska troška lifestyle článok, ktorý možno nezaujme každého, ale chcela som sa s vami o t…
WHITE & PINK
V sobotu sme sa s kamarátkou rozhodli ísť do mesta a cestou sme vyfotili outfity. Konečne som mohl…