Social Media Icons

slide code

May Inspiration

Všetkým prajem krásny pondelok! Ten čas neskutočne letí a už tu máme máj. Apríl bol pre mňa úžasný mesiac, oslavovalo sa veľa narodenín a medzi nimi aj moja 18-ka. S novým mesiacom ma napadol aj nový formát článkov, ktorý by som vám mohla každý mesiac (alebo aspoň raz za čas) priniesť - a to inšpirácia. Rôzne fotky, či už fashion, make-up, fitness alebo nejaké citáty. Myslím, že inšpirácie nie je nikdy dosť!

Desktop4
Desktop5Desktop6
Posledné dni som sa snažila venovať blogu a to hlavne jeho vzhľadu. Troška som to tu pomenila a zatiaľ mi to vyhovuje avšak stále plánujem čo zlepšovať! Najviac ma mrzí aktivita na blogu. Myslím, že by som sa mu mohla venovať oveľa viac, pretože ma to potom vždy mrzí, keď sa tu dlhú dobu nič neobjaví.
Nepojmenovaný 28
Desktop7
Keďže leto je už za rohom, tak tento mesiac plánujeme s kamarátkou začať chodiť do fitka a troška spevniť telo. Ešte ma čakajú 2 týždne plné písomiek v škole a potom sa môžem do toho plno pustiť! Takáto inšpirácia určite nikdy nezaškodí a mňa vždy nakopne najviac. Ak máte nejaké nápady na dobré cviky sem s nimi! A určite mi dajte vedieť, ako sa vám páči nový outfit blogu. Desktop4

Komentáre

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…
Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…