Social Media Icons

slide code

FALL THINGS


Prajem pekný večer! Pálenie sviečok, skvelý čaj, pohodlné cozy oblečenie, pozeranie filmov, seriálov, videí na youtube, čítanie kníh a blogov a jedenie mandarínok. To bol môj program na posledné dni. Poznáte ten pocit keď chcete robiť toto všetko doma a zároveň chcete ísť von do pekného jesenného počasia? Dneska tu mám niekoľko random fotiek z posledných dní a ešte nejaké jesenné. Ďalší článok chystám New in/Haul, ale fotky sa mi nedarí nafotiť, lebo to svetlo je už hrozné keď prídem zo školy..Cez víkend sa chystám na Hunger Games do kina a neviem sa už dočkať! Kto sa chystá tiež?

Nepojmenovaný 2
P1140848Nepojmenovaný 1 S rodičmi a bratom sme boli v pondelok v Bratislave na výstave (Tutanchamon a jeho hrobka). Výstava sa mi veľmi páčila a určite bolo zaujímavé si niečo takéto pozrieť. Určite ak by ste mali možnosť sa ísť pozrieť, tak neváhajte. Po výstave sme si zašli na jedlo a menšie nákupy. Kúpila som si nakoniec len knihu, ale nevadí, pretože do Bratislavy sa chystám ísť ešte aj budúci týždeň.

DSCN2310DSCN2249
Nepojmenovaný 3
Teraz sa troška vrátim ešte k Halloweenu. Tí, čo ma sledujete na instagrame možno viete, že som bola na Halloweenskej párty s mojimi kamarátkami. Určite každý uhádne za čo som išla. :)

Komentáre

  1. Let It Snow som čítala (akurát cez tieto letné prázdniny) a je to úžasná kniha, takže iba odporúčam :)
    Škoda, že tá výstava je až v Bratislave, čo je dosť ďaleko, pretože to vyzerá celkom dobre :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky :) Na té výstavě Tutanchamona jsem byla před několika lety v Brně, bylo to úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to puzdro na mobil ma pobavilo :D
    inakkrasne fotky :)

    ♥Kristie V

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super fotky, můj bratr byl na HG a říkal že super, že by šel ještě jednou :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…