Social Media Icons

slide code

GREECE 2014

Ahojte! Začiatok mesiaca som strávila na dovolenke s rodičmi a bratom. Boli sme ako aj minulý rok v Grécku. Chcela som sa vám ozvať už odtiaľ, ale nebol čas (ani rýchlosť wifi nebola žiadna výhra). Bohužiaľ, nefotila som toľko ako som chcela, tak tu mám len tieto fotky, ale lepšie ako nič. Kde ste boli na dovolenke vy? Alebo sa len chystáte? Tiež sa vám chcem dopredu ospravedlniť, že do konca mesiaca tu asi nebude veľa článkov (ak vôbec nejaké), nebudem vysvetľovať prečo, ale hádam to chápete.





Cestovali sme autobusom 18 hodín a keď sme dorazili počasie nevyzeralo najlepšie, ale kým sme sa ubytovali počasie sa dalo do poriadku a slnko svietilo tak, ako sme očakávali a tak to bolo aj celú dovolenku až na jednu noc, keď bola taká búrka, že v celom meste vypadla elektrina a ísť potom po tme z mesta naspäť, ale aj to bolo zaujímavé zažiť. A vlastne, celkom rada na to spomínam. Haha.






Najčastejšie som jedla grécky šalát a gyros (haha, grécke jedlá). Najviac ma očaril východ slnka, je to niečo nádherné a každý deň niečo iné, lebo každý deň sú to iné farby. Ako aj minulý rok, mali sme tam delfíny, ktoré som bohužiaľ tento rok ne nafotila, ale môžete si to pozrieť v minuloročnom článku. Tento rok som si to tiež užila, oddýchla, ale ubehlo to naozaj rýchlo.. Namiesto 10 dní mi to pripadalo ako keby som tam bola 3 dni. Je to škoda, že sa celý rok tešíte na dovolenku a potom vám to tak rýchlo ubehne.. Ale veľmi som si to užila, milujem to krásne čisté more, vlny, kľud, palmy, drinky.. všetko!





Komentáre

  1. Náhodou tyhle fotky se ti povedly jsou nádherné:) a ten západ slunce je prostě užasný:3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach, ta třetí a šestá fotka <3 dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naprosto přenádherné fotky! Co bych za to dala, jet letos k moři... Ale bohužel nám to nevyšlo. A jaké jsi letos měla plavky? Asi jsem divná že se na to ptám ale čistě z módního hlediska :D Jestli jsi měla ty samé modré jako loni nebo nějaké nové? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! <3 Snáď budúci rok tak :) Plaviek mám viac, ale najčastejšie som nosila tie modré čo aj minulý rok..Tento rok som si nové nekupovala :/

      Odstrániť
  4. Fotek je sice pár, ale za to jsou alespoň kvalitní a fakt hezké:-) a ta mořská hvězdice je úžasná,. já jednou jednu měla na břichu, ze začátku byla tvrdá jako kámen a pak začala měknout bylo to divné :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky. Mám pocit, že jsem se tam díky nim ocitla.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wow, tie fotky sú neskutočne úžasné rovnako aj miesto, na ktorom si strávila dovolenku :) ... big like! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow, tie fotky sú neskutočne úžasné rovnako aj miesto, na ktorom si strávila dovolenku :) ... big like! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…