Social Media Icons

slide code

NOT A BAD THING

Ahojte! Konečne sme s kamarátkou boli niečo fotiť. Dneska tu mám pre vás outfit, ktorý som mala vonku v meste. Na sebe mám nový top zo zliav z gatu a tiež mám na sebe nové baleríny z H&M, ktoré zbožňujem, pretože som hľadala niečo bledé a jednoduché, takže som spokojná. Ostatné veci z outfitu už poznáte. Určite mi napíšte, ako a vám páči/nepáči outfit. A ako si užívate prázdniny?







top - gate | shorts, bracelet, bag - ? | shoes - h&m 


Komentáre

  1. Parádní outfit..moc ti sluší:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dala jse mšpatný odkaz ježiš:-D protože jsem si ukládala adresu od jedné oblíbené blogerky a asi nějak blbě potom zkopírovala/nezkopírovala tu svou adresu :-D

      Odstrániť
  2. Opět nádherný outfit!:) Jemný, jednoduchý a k tobě se skvěle hodí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. myslím, že máme rovnaku kalbelku ale ja ju mam vo vínovej :) a tvoj outfit je super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten outfit je perfektní! moc se mi líbí ta sukně a kabelka ♥ krásně jsi to sladila:)

    Chica con suenos
    www.diario-sueno.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tie balerínky sú skvelé, škoda, že v našom H&M som ich nevidela :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zaujímavý outfit, tie balerínky (len v čiernej farbe) som si skúšala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. máš krásne vlásky a outfit veľmi pekne zladený!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. moc pěkný outfit! :)
    odebííírám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super outfit!
    Jinak dávám follow, a budu ráda, kdyby ses podívala na můj blog a pokud by se ti líbil, tak mi dala odběr. :)

    aNOVAM

    OdpovedaťOdstrániť
  10. jůů velmi podobnou kabelku máám :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…