Social Media Icons

slide code

NATURE

Po menšej pauze som znova tu! Nebudem vám klamať, ale do blogovania sa mi v posledom čase nechcelo, ale teraz sa mi chuď do blogovania vrátila a mám tu pre vás nový príspevok! Víkend som strávila v Tatrách kde som nafotila niekoľko fotiek a tak som sa rozhodla pridať ich aj sem. Dva dni v prírode som si užila a dúfam, že sa vám fotky budú páčiť.

















Komentáre

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…