Social Media Icons

slide code

M A Y ~ 2014

Oneskorene (ale predsa) je tu zhrnutie minulého mesiaca. Máj bol pre mňa tiež skvelý mesiac. Neverím, ako rýchlo to letí, veď teraz boli Vianoce. V kine som bola na Divergent (a to sa mi fakt veľmi páčilo! <4). Čo sa týka nejakej akcie, najväčší zážitok bol pre mňa, keď sme išli s kamarátkou do Prahy na Hlas Československa. Bohužiaľ, nemohli sme fotiť, tak aspoň mám tú jednu fotku z instagramu a vyzeralo to lepšie ako v telke! A tiež som si vlasy prefarbila na tmavo hnedú, ale to už viete :)

Tento mesiac som dočítala aj knihu Na Vine Sú Hviezdy a vo štvrtok som bola na tom v kine a neskutočne sa mi to páčilo. Musím povedať, že kniha sa mi páčila viac, prišla mi silnejšia, ale film bol skvelý tiež. Zbožňujem Hazel a Gusa spolu a ich lásku, vzťah, všetko! Videli ste to? Ako sa vám to páčilo?


Komentáre

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
Šaty môjho leta
Leto síce nie je moje obľúbené ročné obdobie, no aj napriek tomu ho mám za niektoré veci rada. Mil…
LATELY
Takéto články mám ja osobne veľmi rada, tak sa teším, že vám môžem pridať ďalší. Je to taký random…