Social Media Icons

slide code

Give You What You Like

Po sto rokoch tu je outfit. Tuto sme skôr skúšali nový foťák, ktorý dostala kamarátka na Vianoce, tak sú to skôr také skúškové fotky, kde sme testovali všetko možné, ale aj napriek tomu som sa fotky rozhodla pridať, keďže outfit tu už poriadne dávno nebol. Nabudúce to už bude lepšie, sľubujem :)



jacket, bag, jeans - new yorker | top - bershks | bracelet - shamballa


Komentáre

  1. Hodně vkusný outfit:)
    - Předem přeji šťastný nový rok:):*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Happy New Year 2014 ♥
    alexxieofficial.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi pekný outfit :) Bundičku by som hneď brala.
    Inak máš naozaj podarený blog. Od dnes som tvojou novou sledovateľkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bundicka je skvela, tiez som sa po nej pozerala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. užasná bundička:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekná bunda :)

    http://victorys-diary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mne sa na Mixe páči, že ma pumpičku, ale osobne preferujem skôr odličovače na vodovej báze ako na báze mliek, pretože mám mastnú pokožku tiež a nerobí to mojej tvári veľmi dobre :D

    Super bundička, máš krásne vlásky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…
Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…