Social Media Icons

slide code

New In

Mám tu menší "new in" vecí, ktoré som zabudla pridať. Sú to naozaj len maličkosti, ale potešili. Niektoré veci sú ešte z prázdnin. Žiadne nové fotky nemám, ale možno sa mi cez víkend podarí niečo nafotiť a potom sa budem snažiť to čo najskôr pridať, ďalej chystám ešte wishlist. Tiež chcem poupraviť vzhľad stránky. Aké ďalšie články by ste tu privítali?


Sandále som kupovala ešte pred dovolenkou a už ich tento rok asi moc nevynosím, ale sú skvelé.





















Znova som si kúpila Stay Mate // Nový make-up od Rimmel-u
Balea nákup - sprcháš, balzam na pery, šampón, balzam na vlasy
Maličkosti z Grécka + lak zlatý lak od Catrice
jednoduchý zlatý opasok - Gate

Komentáre

  1. stay mate od rimel mam aj ja a je super a dlho vydrzii :)
    a aj Catrice zlaty lak mam, len mi vyzera hrozne divne na nechtoch ze som ho pouzila max 2krat :D
    a to pocvockovane psanicko z grecka sa mi paci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sandáliky sú krásne..a páči sa mi aj listovka:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéé ty sandálky jsou pěkné :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta kabelka nebo psaníčko z Řecka je krásné!!:33

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekné vecičky!
    jankablog4.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja súhlasím, aj maličkosti vždy potešia, hlavne nech je to niečo nové ! :))
    najviac sa mi páči opasok, vyzerá jednoducho, ale viem si predstaviť, ako zdokonalí outfit!

    Basha

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak :) V prvom rade sa chcem poďakovať za to nominovanie do liebster awards, no však neviem ako to funguje, článok som videla mám odpovedať na otázky ktoré sú dole? :)
    No a k tomu bronzeru, som s ním veľmi spokojná :)

    A teraz prejdem k tvojmu článku :) Na Wishlist sa veľmi teším, je to skvelá vec a pomáha mi to sa orientovať v tom čo chcem a podobne. Ten make-up od Rimmel-u ma veľmi zaujal :) Ako ho nanášaš a ako kryje? :)
    Ten lak catrice mám, avšak v inej farbe, ale skôr ako lak ma zaujala tá taška ako mám ja :D Teda dúfam že je to tá istá, je z deichmannu? :)

    Ja teraz veľmi letím na takú jemnú zlatú, alebo v rámci doplnkov takže aj opasok je pekný, hoc by ma zaujíma ako vyzerá na postave, i keď ja opasky nenosím a nevlastním ani jeden jediný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. užastne vecičky ;)
    http://styl-in-my-live.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

Thankful.
Konečne som sa dokopala k tomu, aby som si sadla za notebook a napísala zas niečo na blog. Po posl…
Hey Autumn!
To, že jeseň je mojím obľúbeným ročným obdobím už nie je žiadne tajomstvo. Milujem všetko, čo sa j…
Šaty môjho leta
Leto síce nie je moje obľúbené ročné obdobie, no aj napriek tomu ho mám za niektoré veci rada. Mil…
Ako spomaliť čas?
Nezdá sa vám, že svet ide príliš rýchlo ? A mám pocit, že čím som staršia, tým sa život deje rýchle…