Social Media Icons

slide code

Back to School

Tak ako ste prežili prvý deň? Dneska by som vám chcela ukázať, čo som si obliekla ja. Zvolila som top z H&M, novú kabelku z Grécka a zlaté doplnky. Náhrdelník ste tu už videli, tento je môj úplne najobľúbenejší a je z H&M. Určite mi pošlite vaše články s outfitmi na prvý deň, rada si ich pozriem. :)



top - H&M // jeans - Gate // shoes - New Yorker // bag - Greece // necklace - H&M // bracelet - Greece


























Komentáre

  1. Ach <3 Ta kabelka je úžasná a topík vypadá na tobě moc hezky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsi překrásná! Strašně moc ti to sluší :) A ta kabelka z Řecka je prostě perfektní! Taky bych si takovou podobnou přála.
    A já jdu naštěstí do školy až za měsíc, takže pořád si užívám doma :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeejko aká si pekná :) U nás bolo dnes moc chladno takže o takomto tope som mohla len snívať :D

    http://bibischw.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I don't like school :) Very beautiful photos ;)

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeej, aká si pekná! Super top a kabelka :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Páči sa mi ten ľahký top a kabelka! A tiež ako si si spravila obočie :)
    Nominovala som ťa na Liebster Award u mňa na blogu, dúfam, že sa zapojíš! :3

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

M A Y ~ 2014
Oneskorene (ale predsa) je tu zhrnutie minulého mesiaca. Máj bol pre mňa tiež skvelý mesiac. Never…
Reasons to drink Green Tea
Ahojte! Dneska troška lifestyle článok, ktorý možno nezaujme každého, ale chcela som sa s vami o t…
WHITE & PINK
V sobotu sme sa s kamarátkou rozhodli ísť do mesta a cestou sme vyfotili outfity. Konečne som mohl…
MONTHLY FAVORITES ♡ APRIL, MAY, JUNE 2016
Ahojte! Po viac ako mesiaci som sa tu znova objavila s novým článkom. Konečne mám všetko za sebou.…