Social Media Icons

slide code

And dreamed of paradise..

Ahojte! Nedávno sme s kamarátkou zašli do parku a nafotili niekoľko fotiek. Konečne som sa dostala aj k tomu, aby som ich pridala. Strašne sa mi všade páčia tie kvety a tá zeleň, milujem toto obdobie, ako to všade všetko kvitne. Dúfam, že sa fotky budú páčiť.. Pac a pusu..











Komentáre

  1. Nádherné fotky! Moc ti to sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máte krásný šatyy<3:) sluší ti to:)
    hezký fotky.) taky miluju jarní období:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. neskutečné fotky :)) krásné prostředí a moc vám to na všech fotkách sluší :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten fialový květinový koberec je skvělý. Strašně se vám fotky povedly ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne fotky a aj ty samozrejme :)
    Pokiaľ chceš u mňa prebieha giveaway o náhrdelníky :) budem rada ak sa zapojíš http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Super fotky. :)
    http://life-with-nicole.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fotky sú úžasné, obe ste veľmi pekné! Máš nádherné šaty a z toho náhrdelníka som zomrela (!) :D Mohli by tu takéto fotky byť častejšie - teda outfitovo-prírodné alebo ako to nazvať :D Veľmi sa mi článok páčil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásne fotky a obe máte úžasné šaty :-)

    http://liveinfoxworld.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tiež si vychutnávam toto obdobie a napĺňa ma radosťou pozerať na ten rozkvet okolo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné fotky a o šatách ani nehovorím!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tie kvety sú fakt krásne :) perfektné miesto na fotenie

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásné fotky, máš úžasné šaty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nádherné fotky, moc vás to sluší :) Máte obě nádherné vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Nádherné fotky, sluší vám to moc!:)
    btw. máš krásné šaty:O

    OdpovedaťOdstrániť
  15. ta první fotka!! dokonalý outfit!
    jsem nový follower:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

i love you ♥

Most Loved

KILL EM WITH KINDNESS
Hiii! Dúfam, že máte pekný víkend a dneska vám ukážem outfit, ktorý som mala na výlete v Bratislav…
Ovečka
Konečne sa dostávam k písaniu článkov. Ešte ma čaká týždeň voľna pred začiatkom nového semestra, t…
La La La
Konečne je teplo! Už som mala plné zuby zimy a neustáleho striedania zimného a letného oblečenia a…
AUTUMN/FALL MUST HAVES!
Ahojte! Dnešný článok je znova jesenný a sú to moje jesenné essentials! Nájdete tu beauty, fashion…